26. apr. 2012

Karameller



Når vi igen får vores eget køkken, vil jeg masse producere og fortære disse saltkarameller. Sidst jeg lavede dem var i julen, hvor jeg gav dem som en lille ekstra julegave.

Der er langt om længe begyndt at komme nogen okay annoncer med potentielle lejligheder i Kristiansand. Jeg har ellers virkelig været bange for at vi ikke skulle finde noget, som ikke koster 14.000 kr. om måneden. Trælse penge. Men nu ser det lysere ud, hvis jeg så bare kan få lov til at føde på deres sygehus og få opfølgning af tvebakken bagefter, så ville det være top dollar. Men det er ikke sådan lige, jeg sprænger snart i luften af forvirring og raseri.  

3 kommentarer:

  1. ?????? Jeg er vist gået glip af noget. Hvorfor skulle du ikke kunne få lov til at føde der????
    Mums, de karameller ligner lige mine yndlings. Slurp.

    SvarSlet
  2. Det kan jeg også, heldigvis. Men der har været meget frem og tilbage om hvor vidt jeg kunne uden selv at skulle betale for det. Jeg kan ikke melde mig ind i det norske folkeregister, jeg bliver nødt til at være medlem af det danske, sålænge der kører en sag med min fagforening. Men nu ser det ud til at det hele ordner sig, med fødsel og opfølgning :-)

    Karamellerne er virkelig lækre, gad vide hvad jeg har gjort af opskriften.

    God weekend :-)

    SvarSlet
  3. De var megalex.

    det står google analytics på toppen av sidene dine -- jeg brukte visst noen feil tegn.

    SvarSlet