23. apr. 2012

Babybobbel.

 Dansk humor - udover at det er flot at køre rundt i Norge, ja så er det også ganske så morsomt, med diverse bynavne. Jeg er selv fan af Koland. 

 Her er H´s forældre hytte så. Ha, ej det er bare en gammel hyrdehytte, tror jeg. 

I regn og slud skal maven ud - uge 20. Det er så godt nok sne og hagl.

Tre billeder er hvad det bliver til, det er ikke engang nogen nye af slagsen, de er alle fra påsken hvor vi var oppe i Haralds forældres hytte. Seriøst, jeg ville virkelig gerne virke total overskudsagtig .. Men det er jeg bare overhovedet ikke, jeg laver ikke andet end at læse, spise, sove, se film/serier, bade, cykle og putte. Derfor glæder jeg mig ekstra meget til at komme til Kristiansand i juni, hvor vi får vores eget. 

Det bedste bliver næsten at få sit eget køkken igen, så jeg kan bage en masse og bruge alt mit udstyr, men det bliver også dejligt at få alle baby tingene på plads og ikke mindst at tage nogen billeder af noget spændende, så i ikke hele tiden skal kigge på min tykke mave, selvom jeg selv synes det er det mest spændende der sker for tiden. Jeg kan jo nærmest bare ligge at kigge på at den vokser, ganske fascinerende, ikke noget at sige til at jeg allerede har fået to små søde strækmærker. H har nu også fået lov til at mærke hendes spark, det er hyggeligt. 

Så hej hej, jeg skal tilbage i babyboblen ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar