11. jun. 2011

Travlt.


Jeg savner virkelig at blogge hver dag og at have tid til at gå at tage en masse dejlige billeder. Men på den anden side er det også helt vildt skønt at være i Skagen sammen med nye og gamle mennesker. Derudover synes jeg Skagen er meget idyllerisk om sommeren, der er glade mennesker over alt, haven er fyldt op med diverse både også er der jo selvfølgelig nordmændende. Jeg føler mig helt hjemme i det norske selvom jeg blot befinde mig i nordligste af Danmark.

Jeg har lejet mig et lille værelse, jeg har kun sovet der et par nætter, ellers har jeg været hjemme ved min mormor og morfar og i disse dage er jeg hjemme ved mine kære forældre. Idag står den på legehus-kapring, Rasmus Klump og piratskibe med kanoner, med andre ord jeg skal passe Linus.

Så, nu er i advaret der bliver ikke lige så meget blogging de næste to måneder, som der har været.
Det skal også lige nævnes at jeg godt ved at billedet ikke rigtig passer til skrive emnet, men jeg synes nu alligevel at i skulle se det. Ved ikke rigtig hvad jeg skal fortælle om tre dåser, jeg synes bare billedet er fedt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar