15. jun. 2011

Linus' Legehus.










Er der ikke fint? Min mor har indrette det så fint ude i det renoverede legehuse. Linus er helt vild med hans nye hjem og kan lege der i time vis. Forleden da jeg var på besøg i hans lille hus spurgte jeg pænt hvad alt det ukrudt han havde plukket skulle bruges til, hvorefter han meget glad svarer "basilikum," hvad sker der for at en dreng på 2 år og 3 måneder kan ordet basilikum? Han er ikke hans søsters lillebror for ingenting, en sand madven, om man så må sige. 

En ting mere, jeg ønsker mig også et legehus med dukkeseng og trækager. (Jeg kan selvfølgelig bare låne Linus')

1 kommentar:

  1. Ja, vi laver skam kloge børn ;)
    Ville da gerne du skulle have haft sådan et legehus også, men da du var 2 år boede vi inde midt i Aalborg centrum i en lejlighed på 48 kvadratmeter, men tro mig du manglede ikke noget ;)

    SvarSlet