15. jun. 2011

Is I Tversted.



























Sommer + Danmark + Nordjylland = Tversteds is.

Når det er sommer er det altså vigtigt i hvert fald at få sig én Tversteds is, selvfølgelig i Tverstedet ved det blå ishus. Mine to brødre, forældre og mormor, drog forleden aften afsted til en succesfuld og hyggelig oplevelse, med is, guf, flødebolle, solnedgang, sand og bølger.

 Nu har jeg så fået min første tversteds is denne sommer  og jeg håber bestemt ikke det bliver den sidste i år. Jeg er næsten sikker på at det ikke bliver den sidste, Harald har endnu ikke fået en så det er jo en oplagt undskyldning for nummer to.

1 kommentar:

  1. Ja, det var en dejlig tur, og puha man bliver proppet efter en Tversted super ;)
    Du tager altså bare nogle skønne billeder, har printet fler herinde fra i dag, til scrappe-brug. Kan se jeg godt kan printe flere nu. Kys, og glæder mig til du kommer til Hjørring lørdag...og god arbejdslyst!

    SvarSlet