15. maj 2013

London #2

Nu er jeg så heldig at jeg endnu engang i dette år, 2013, kan lave et indlæg om London, to forskellige ture og to forskellige årstider. Den by, iih altså, helt forelsket er jeg, jeg vil bare tilbage, næste gang må Lilou dog gerne komme med igen, ville heller ikke gøre noget hvis H kom med. I januar var vi på familietur og denne gang var det en tøse tur, bare min søster og jeg, det gik rigtig godt selvom at jeg var langt væk hjemmefra, væk fra L og H, men de havde hygget sig gevaldigt og hun var faktisk lidt overlegen da jeg vendte hjem, heldigvis ville hun stadigvæk amme og nu har hverdagen igen overtaget, men inden der går baby og hverdagssnak i den, skal i da lige tjekke billederne ud fra lækre London! Vi nåede ikke alt det vi havde planlagt, jeg blev lidt syg på anden dagen, men vi fik da brugt penge, drukket øl og luftet vores bare overarme i Soho.
Tror bare jeg vil lade billeder tale for sig selv og vende tilbage med mad og køb fra London en anden dag. 

God regnvejrsdag //   
















1 kommentar:

  1. Hey, dem kender jeg ;)
    Dejligt med lidt stemningsbilleder, og skønne,kønne tøser, med eller uden tattoo eller for den sags skyld papegøje. Glæææder mig til vi ses søndag. KYS!

    SvarSlet