23. apr. 2013

HVERDAGEN #3





Så er der samlet ind til endnu en omgang billeder fra hverdagen. Lidt mad, meget Lilou og en uro som jeg lavede til min nu 3 årige nevø Teodor. Jeg er meget glad for at han ville have den hængende, man ved aldrig med de størrelser, men jeg havde nu været nøjsom med valg af farverne :-) Lilou er ligeså lækker som altid, knap otte kilo, snart otte måneder og i fint strikket sæt fra hendes dygtig oldemor, min mormor.

Snart går turen sydover, det ser jeg meget frem til, men først en sidste omgang babysang, hvilket er en smule vemodigt, ligeså vemodigt som at Lilou sover i sin egen seng. Folk der ikke har børn ved ikke noget om den tid der flyver afsted.

// Karoline

1 kommentar:

  1. Skøn unge (som altid!!), lækker dish (som altid!), virkelig flot uro i skønne farver ;) Hyg Jer til babysalmesang, kys (som altid!)

    SvarSlet