13. jan. 2012

Ude














Billeder fra 1. juledag. Det er først nu at det går op for mig, at der slet ikke er nogen billeder af H, det er alt for dårligt at jeg ikke har fanget ham i første-danske-jul-øjeblikket, men han rendte altså rundt og legede dygtig fotograf. Derudover er det også gået op for mig at min ældste lillebror altid skal lave et eller andet fjollet fjæs, når han bliver fotograferet, det er en skam for ved normalt udseende er han en hver teenagepiges drøm, det er jeg sikker på at min yngste lillebror også nok skal bliver en dag, han skal bare lige lære at man ikke skal skyde dem man godt kan lide :-)

1 kommentar:

  1. Kan I ikke bare retouchere ham teenageren væk? ;) Ellers nogle gode billeder, og jeg selv ser for en gangs skyld helt normal ud...
    Knus og god weekend ;)

    SvarSlet