27. feb. 2013

Camden Market

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg er fuldstændig forelsket i dette sted, ligesom en del andre. Faktisk er det det sted i hele London jeg allerhelst vil tilbage til. Der var så mange mennesker, så mange forskellige typer og nationaliteter, man bliver bombarderet med indtryk, det er fantastisk. Eftersigende skulle man kunne spise mad fra stortset hele verden, der til og med også siges at være ret billigt og mega lækker, desværre havde vi spist en del til morgenmad så vi nåede ikke at blive sultne, den kulinariske del vil jeg se frem til næste gang. Det samme vil jeg faktisk med at bruge penge, for vi havde glemt at hæve penge, så jeg brugte næsten ingen, måske det var meget heldigt, er bange for at jeg ville have skræmt H væk med mit professionelle shoppegen. Der var godt nok nogen hæveautomater hist og pist, med forfærdelig lang kø og skeptisk installering, H var kritisk og jeg måtte "nøjes" med de pund han havde i lommen og dem fik jeg hurtig brugt ;-)

Idag fylder Lilou et halvt år, så mon ikke i er så heldige at der bliver baby-overload en af dagene. 

/Karoline
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar