24. maj 2011

10 Ting - 9 der gør mig glad, 1 der gør mig harm.

Ikea og der deres dårlige kanelboller - Jeg elsker at spise sådan en, det betyder nemlig at der er nu er lang tid til at jeg igen har en liste med ting jeg mangler derfra. Ikke fordi der er noget i vejen med ikea, det er bare så trælst at mangle, især til praktiske løsninger.


Norske sweater/genser - Endelig er jeg ejer af sådanne en sag, jeg fik den af min søde søde svigerinde. 


Min nye røde stol- Se den lige, er den ikke fin, den fik vi også af H's søster. Jeg smiler hver gang jeg går forbi den. 


Lefser- Det er omtrent det bedste man kan spise til kaffe eller bare som en snack. Min svigermor som har eget lefsebageri, kreerer alle mulige slags lefser og hun er den bedste i hele verden til det. Nu har jeg selvfølgelig aldrig smagt andre en  hendes, det skal jeg heller ikke, jeg vil kun spise hendes. Mmmm, det er virkelig noget de flest danskere går glip af. 


 REN-prøver - Jeg synes det er rigtig dejligt med diverse prøver, især hvis det er prøver hvor der er til mere end en gang. Jeg er dog lidt bange for de her, for det lader til at det er noget jeg godt kunne gå hen at blive afhængig. 


 Plet  - Det er så hyggeligt hvis folk har lidt snavs på næsen eller i panden for den sags skyld, for det forærer dig stort set altid et smil. Så som da H tidligere havde kul på næsen (det er bare lidt utydeligt på billedet). 


Fjer - Jeg er blevet helt pjattet med fjer, gerne i farver, farver gør mig automatisk glad og hyper. 



Tegninger - Jeg elsker tegninger, især børnetegninger.


Te - Jeg er rigtig glad for te, jeg drikker meget mere kaffe end te. Men det er så hygge og hippie med te. 




BAH!!
Jeg HADER store måge-numsehuller der ikke kan lade mine vinduer være! Helt ærligt, kan man ikke tage på forlænget weekend uden at de skal indsmører ruden i ekstrem store frastødende klatter? Fy for den lede siger jeg bare.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar